Semi crashes closes I-24 eastbound --classifieds

مواضيع مفضلة

الخميس، 14 نوفمبر 2019

Semi crashes closes I-24 eastbound --classifieds

UPDATE: Site is now clear

Due to semi crash earlier this morning, both Interstate 24 eastbound lanes are closed in Lyon County, two miles east of Exit 40 at Kuttawa.

A tractor-trailer crashed in the median. As emergency response personnel were arriving, another semi crashed in the median nearby.

At this time, both eastbound lanes are blocked and traffic is being detoured off the interstate.
US 62 EAST to KY 93 South to return to I-24 eastbound at EXIT 45. Westbound traffic is moving, but restricted to one lane near the crash site.

Kentucky State Police are conducting a crash reconstruction investigation.

It is possible all lanes may have to be blocked once recovery efforts start.

Estimated duration is 4 to 6 hours.

  • روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل من هنا
---------------------------------------------------------------
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة من هنا
كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا
ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

إرسال تعليق

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف