School tax fails at polls 2-to-1 --classifieds

مواضيع مفضلة

الخميس، 14 نوفمبر 2019

School tax fails at polls 2-to-1 --classifieds

6:52 p.m.
The school tax failed by a more-than 2-to-1 margin, 649-1,485. It failed in all 12 precincts.

6:49 p.m.
With 10 of the 12 precincts and absentee ballots reported, the vote is 555-1,163 against the tax

6:45 p.m.With five precincts and absentees reporting, the school tax is down more than 2-to-1. The vote so far is 239 for and 588 against.

6 p.m.
The polls are closed on the school tax vote in Crittenden County and results are starting to filter in. So far, the vote is 65-39 against the tax from absentee ballots only.

  • روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل من هنا
---------------------------------------------------------------
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة من هنا
كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا
ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

إرسال تعليق

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف