Military says don't disturb parts --classifieds

مواضيع مفضلة

الخميس، 14 نوفمبر 2019

Military says don't disturb parts --classifieds

Military officials are asking residents to not pick up debris from the chopper that crash landed last night in the Frances area. They say their request is for safety concerns. Debris is scattered for about two miles southeast from the crash site.

"Please ask them leave it where they find it, don't consolidate, etc.," said Kimberly Tiscione, public affairs officer with the 160 Special Operations Aviation Regiment at Fort Campbell.

Citizens can report the location of debris to Marion Central Dispatching at 965-3500.

"We appreciate their concern and assistance," said Tiscione.

Pictured is the downed chopper in a field off Lark Loop in southern Crittenden County.

  • روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل من هنا
---------------------------------------------------------------
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة من هنا
كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا
ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

إرسال تعليق

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف