EMS responding to accident on Wilson Farm Road --classifieds

مواضيع مفضلة

الخميس، 14 نوفمبر 2019

EMS responding to accident on Wilson Farm Road --classifieds

Decker
Update: The deceased victim was longtime golf course owner Neil Decker, who operated a gym and racquet club at the site along with his Rough Country Golf Course. Decker was 64.

Original post: EMS and other emergency personnel have responded to a 911 call on Wilson Farm Road where it appears that there has been a lawnmower accident.

The 911 call was received at central dispatching at approximately 1:40pm on Monday.

The county coroner has also been dispatched to the scene.



  • روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل من هنا
---------------------------------------------------------------
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة من هنا
كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا
ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

إرسال تعليق

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف