Basketball teams on the road tonight --classifieds

مواضيع مفضلة

الخميس، 14 نوفمبر 2019

Basketball teams on the road tonight --classifieds

Crittenden County's basketball teams each play on the road tonight at separate venues.

The Lady Rockets (14-3) face Livingston Central (5-11) in the semifinal round of the All A Classic at University Heights in Hopkinsville. Crittenden beat Ft. Campbell Monday to advance in the tournament and Livingston had a first-round bye. The winner of tonight's game plays in the championship at 4pm Saturday.

The Rockets (6-12, 2-3) are making up a Fifth District game that was snowed out a couple of weeks ago. Crittenden plays at Lyon County (8-8, 3-1) tonight in a JV and Varsity Doubleheader that starts at 6pm.

Gavin Dickerson has proven himself as
not only a big presence around the basket
but also a prolific 3-point shooter.


  • روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل من هنا
---------------------------------------------------------------
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة من هنا
كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا
ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

إرسال تعليق

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف