Advanced Planning: Next Year's School Calendar --classifieds

مواضيع مفضلة

الخميس، 14 نوفمبر 2019

Advanced Planning: Next Year's School Calendar --classifieds

CLICK IMAGE TO ENLARGE
Here is next year's calendar for Crittenden County Schools District.

The 2019-2020 Calendar was approved at the January meeting of the Crittenden County Board of Education.

Keep up with all of the school happenings in The Crittenden Press from sports to student activities and official board of education business, we have it all. 

The Press has information you will find nowhere else. Get the printed copy, or the full online version.


Subscribe today to ensure that real news reporting continues in your community. Get the printed edition or read the entire paper online with a subscription to The Press, starting at just $2.95.



  • روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل من هنا
---------------------------------------------------------------
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة من هنا
كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا
ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

إرسال تعليق

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف