Pool, golf course open to public next week --classifieds

مواضيع مفضلة

الخميس، 14 نوفمبر 2019

Pool, golf course open to public next week --classifieds


The swimming pool at Marion Golf & Pool, formerly the Heritage at Marion Country Club, opens Monday! 

The Marion Golf & Pool will offer public golf for the first time this summer.  Each Tuesday and Thursday, anyone can play a round of golf at Marion's nine-hole golf course. The pool is also open to the public on Tuesdays and Thursdays.

In addition to daily swim and golf rates, pool parties are also being scheduled for the summer months.

For more information about rentals, participation on Marion Swim Team or general questions about golf times and rates, call the phone numbers included in this advertisement.


Click Image to Enlarge

  • روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل من هنا
---------------------------------------------------------------
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة من هنا
كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا
ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

إرسال تعليق

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف