Miner killed in Sebree today --classifieds

مواضيع مفضلة

الخميس، 14 نوفمبر 2019

Miner killed in Sebree today --classifieds

The Division of Mine Safety has released the name of the miner killed in Wednesday morning's accident at the Alliance Sebree Mine.

According to The Journal-Enterprise in Providence, Rickey Thorpe, 29, of Dawson Springs, and another employee were performing maintenance work on a continuous miner when the equipment fell, killing Thorpe.

“He was a mine mechanic working on a continuous miner,” said Dick Brown with the Division of Mine Safety in Frankfort. “Apparently the machinery fell and crushed him.”

  • روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل من هنا
---------------------------------------------------------------
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة من هنا
كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا
ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

إرسال تعليق

المشاركة على واتساب متوفرة فقط في الهواتف